"Chess nukkuu meijän kans teltassa" ilmoitin Joonalle. "Joo, tietty!" Joona sanoi hymyillen. Avasimme teltan vetoketjun, heitimme reppumme sisään ja kömmimme itse perässä. Meillä oli todella iso teltta, koska olimme yleensä isän kanssa kesälomareissulla jossain leirintäalueella ja tarvitsimme siellä telttaa. Nyt kuitenkin teltassa nukkui vain kaksi lasta ja koira... Jätimme reput teltan väliosaan, ja levitimme makuualustat, tyynyt ja makuupussit teltan toiseen osaan. Sitten pistimme reppumme sinne. Chess pujahti myös sinne, ja minä menin perässä. Joona meni käymään sisällä. Vaihdoin yöpuvun päälleni ja siirsin reput jalkopäähän. Otin minun repusta Chessille luun ja pehmolelun, jotta se saisi aamulla touhuta ilman että herättäisi meitä. Mutta voisihan sen tietty uloskin päästää.    Silloin Joona tuli takaisin. Hänellä oli mukanaan muovikassi. "Mitä siellä on?" kysyin ihmeissäni. "Ruokaa! Herkkuja! Juotavaa!" Joona sanoi ja pisti kassin reppujen viereen. Kaivelin kassia ja otin sieltä keksipaketin, sekä mehupullon.  Kun Joona oli ottanut paidan ja housut pois, hän kömpi makuupussiinsa. "Meinaatko nukkuu pelkillä kalsareilla? Eiks sulla tuu kylmä?" kummastelin. "Ei, jos sä nukut mun vieressä" Joona sanoi hymyillen. Kohautin hartioitani ja kömmin itsekin makuupussiini. "Yhdistetäänkö makuupussit, niin voidaan nukkua ihan lähekkäin?" Joona ehdotti. Nyökkäsin ja yhdistimme makuupussit. Vedimme vain vetoketjut kiinni niin, että toinen puoli vetoketjusta oli minun makuupussia ja toinen Joonan. Tuloksena oli todella iso makuupussi, johon me molemmat mahduimme ja olisi Chesskin mahtunut. Chess kuitenkin nukkui jaloissamme. Kömmin ihan Joonan viereen, nousin istumaan ja hörppäsin mehua. Sitten avasin keksipaketin ja annoin Joonalle keksin. "Tule tänne" Joona sanoi ja veti minut vielä lähemmäs. Kävin makaamaan ja nautin kovasti Joonan läheisyydestä. "Milja?" Joona sanoi. "Niin?". "Tiesitkö, että sä oot maailman ihanin, kaunein, söpöin ja nätein tyttö koko maailmassa! Mä rakastan sua tosi paljon!" Joona sanoi ja suuteli minua hellästi. Vastasin suudelmaan, ja ajattelin mielessäni, että minäkin rakastan Joonaa todella paljon! Joona suuteli minua pitkään, ja alkoi hitaasti avaamaan yöpukuni paidan nappeja. Napit oli pian auki, ja  Joona riisui paidan päältäni. Sitten poika veti housuni pois, ja katsoi minua vähän hermostuneena. Tiesin, että Joonaa hermostutti kauheasti. No, niin vähän minuakin. Suutelin Joonaa uudestaan. Oikeastaan teimme kielarin, pitkän ja ihanan. Sitten Joona veti minut ihan itseensä kiinni, ja huomasin että hän rentoutui. Olimme kasvot vastakkain, ja aloin riisumaan Joonan kalsareita. Joona otti minulta pikkarit pois. "Tehäänkö me se nyt..?" kysyin. Joona nyökkäsi ja kaivoi repustaan kondomin. Pistin kortsun Joonalle, ja käännyin niin, että katsoimme Joonan kanssa samaan suuntaan. Sitten Joona työnsi pippelinsä minun pimppiin, ja alkoi hytkyttää...